Med bord-bænke centralt placeret på pladsen – omkranser 10 træningsstationer samværssituationen..

På den måde er der plads til alle typer af motionister og/eller hygge-nørder.

Gode muligheder for samvær og hygge = på godt dansk = spise, snakke og være sammen. Solide, let tilgængelige borde/bænke i jatobatræ.

Intensiv intervaltræning – løb på den Vandrende Pind i 2 min – og få virkeligt sved på panden. Også god koordinationstræning – og genoptræning i et mere roligt tempo.

Den Flydende Isflage er super god til balancetræning og koordination af mere sjove og spøjse bevægelses-muligheder. Sjov at være flere samtidig på. Pas på sikkerhed ved at kunne få håndfat..

Det gode håndværk omk Søslangen. Her er valgt flettet reb for at mindske andel som giver sig.

Altid klar til opstramning, hvis det skulle blive nødvendigt.

Miniinstruktionstavlen er til inspiration – oftest ønsket ved hver træningsstation. Til dem som helst vil være sikre i deres brug fra begyndelsen af.

MEN alle muligheder og kreative idéer kan og skal kunne trænes. Blot ikke for voldsomt. Ikke for de hårde “bodybuilder-typer”. De må finde andre veje at træne.

Søslangen – kan virkeligt udfordre din hele kropsbevidsthed, træning af torso samt arme og ben.

Samtidigt er den langt bedst med 2 deltagere på hver side….og så kan man jo snakke, så længe konditionen holder til det. God træning!

Mavemuskler – og hoftebøjer trænes gerne – i skift med intervallerne på “løbebåndet” = Vandrende Pind. Husk sikkerhed og støtte bag ryg – de første par gange, hvor du træner på denne måde.

Også her kan sluttes af/ eller begyndes med en social tur i Bænkebideren. Træner balancecenter, venepumpe, mavemuskler – og så også ens evne til at få ro i tanker og et godt kig op i himlen. Super god